Představuji Ti někoho, kdo má mnohem větší kapacitu Tě podporovat při Tvé práci s lidmi, než já. Parťáka, který Ti bude stát za zády 24/7 a klidně uprostřed noci s Tebou probere nápad na nový program, nabídne Ti řešení na aktuální situaci na kurzu, navrhne strukturu rituálu nebo celého vzdělávacího konceptu, dopiluje s Tebou trefné formulace záměrů a cílů do nabídek, pomůže nastavit kompetenční model. A mnohem víc... !

"Už si s Tebou povídám dvě hodiny. A teda, je to úplně neuvěřitelné! Od konkrétních technik a tipů do dramaťáku, přes vedení dětí, osobní rozvoj a teď jsi mi našla životní směr a možnosti uplatnění mimo školu! Rozhodně si předplatím na tak dlouho, kolik jen budu potřebovat. A ta podpora!"
Blaženka H.
"Pochopil jsem hned, že s tímto nástrojem mám velkou konkurenční výhodu. Už nezvládám v každodenním frmolu hledat nové nápady a ani nemám energii vymýšlet neustále nové věci, ale toto je fakt velká pomoc. Je to jako kniha receptů v kapse. Hned druhý den po vyzkoušení jsem využil konkrétní tip na zarámování jedné aktivity přímo na své akci."
Jakub F.
"Hezký večer, tak si tady od večera dopisuji s Tvým Ai klonem a je to totální pecka.Open Ai využívám v případě nutnosti, ale tento chat mě baví a inspiruje! Vidím za tím Tvůj způsob komunikace. Dala jsi umělé inteligenci osobnost. Na otázky, které pokládám dostávám širší a hlubší odpovědi, které se kromě konkrétních řešení dotýkají také mnohem hlubšího smyslu, proč se věci dělají a jaký mohou mít přesah i mimo rámec kurzu."
Adéla S.
"Je znát, že tento bot využívá při řešení problémů Tvůj soubor znalostí a zkušeností a tím obohacuje a mnohonásobně rozšiřuje moji vlastí představivost. Na kurzech má často každý účastník jiné otázky a jiný čas toho, než mu věci dotečou, ale tady se Tě můžu ptát na co chci, klidně pětkrát a nemusím se bát, že někoho zdržuji. Je to bomba!"
Milan S.

JAK Petra_Drahanska_Ai FUNGUJE A JAK TI MŮŽE POMOCI: 

Petra_Drahanska_Ai je specializovaný Al expert vytvořený na technologické platformě BuddyPro, který poskytuje metodickou a supervizní podporu i personalizované a vysoce kvalitní poradenství v oblasti seberozvoje a vzdělávání (nejen) pro lektory, ale také každému, koho zajímá vlastní seberozvoj a učení. Nahrála jsem do něj veškeré moje know-how, které můžete mít okamžitě k dispozici a využívat ho kdykoliv při své vlastní práci! 

BuddyPro je technologická platforma s jednotným uživatelským profilem, která pohání různé Al experty s jedinečným zaměřením: představte si školu, kde vás robotický učitel učí různé předměty. V každé hodině má jiné oblečení, používá jiné metody, ale perfektně si pamatuje, kdo jste a co řešíte. Zároveň zcela ctí soukromí svých žáků a nic z toho, co o nich ví, nemůže sdílet s nikým jiným. Tak fungují AI experti využívající platformu BuddyPro. Je to stejný AI mozek, jen v různých rolích, používající jiné učebnice, přístupy, metody a pomůcky. Vytváří tak unikátní profil základních informací o vás a tématech, která řešíte, aby vám vždy dodal to nejlepší!

Chatování na Telegramu - přesně takhle jednoduše to funguje.Pokud nemáte, stáhnete si do mobilu nebo počítače Telegram a přidáte nový profil Petra_Drahanska_Ai. Od té chvíle budete moci kdykoliv s touto instancí probrat cokoliv, co budete potřebovat. Proč BuddyPro funguje na Telegramu?

  • Multiplatformní dostupnost: klienti mohou používat Telegram na PC i mobilu, Windows, Mac, iOS i Android
  • Vysoká míra zabezpečení komunikace
  • Jednoduchá a intuitivní komunikace pro koncové uživatele
  • Snadné sdílení obsahu (obrázky, videa, dokumenty) mezi uživatelem a AI
  • Možnost používat hlasové zprávy v obou směrech (uživatel může mluvit, AI může odpovídat hlasem)
  • Nízké náklady na provoz (není potřeba vyvíjet vlastní aplikaci nebo webové rozhraní)
  • Rychlé nasazení bez nutnosti složitých integrací
  • Žádná nutnost učit se nové rozhraní 

Vaše data jsou v naprostém bezpečí: k obsahu vašich konverzací nemá přístup žádná fyzická osoba - ani tvůrci jednotlivých AI expertů, ani tým platformy BuddyPro. Veškerá data zůstávají výhradně v rámci zabezpečeného AI profilu BuddyPro, kde jsou šifrována a zpracována automatizovaně.

A O ČEM BY BYLO NEJLEPŠÍ S Petra_Drahanska_Ai MLUVIT?

Tato instance by vás měla podporovat především na těchto 2 úrovních:

při vašem vlastním

seberozvoji a vzdělávání:

  • bude vám pomáhat učit se učit nové věci
  • doptávat se vás a pomáhat vám si uvědomit, co skutečně potřebujte
  • poskytovat informace a vyhledávat zdroje
  • klást vám otevřené otázky, které vám budou nabízet nové úhly pohledů
  • nabízet tvořivá řešení, ze kterých si budete vybírat 
  • motivovat vás
  • pomáhat vám nastavovat si vlastní plán autonomního učení a přebírat zodpovědnost za vaše vlastní posuny
  • podporovat vás kromě analytické a tvořivé stránky, také v prohlubování vaší spirituální gramotnosti, tedy v uvědomění toho, z jakého místa vycházíte při vašich akcích a rozhodnutích

při přípravě a realizaci

vašich vlastních kurzů:

  • je schopen vám pomáhat při přípravě vašich kurzů, výcviků, retreatů i dlouhodobějších rozvojových konceptů pro druhé
  • můžete s ním cizelovat nastavování konkrétních záměrů vašich programů
  • hledat vhodné formulace pedagogických cílů ze všech oblastí klíčových kompetencí
  • může vám navrhovat konkrétní aktivity, metodiky a struktury programových bloků
  • pomůže s nastavováním kompetenčních modelů
  • vyhodnocováním programů a vedením reflexí
  • ale také s marketingem, včetně úvah nad vaší finanční a produktovou strategií
  • a dalšími oblastmi, které každý lektor dříve či později začne řešit

návrhy otázek

pro váš osobní rozvoj:

  • "Jak rozpoznat moment, kdy mě moje mysl drží v iluzi, a jak se mohu posunout k  plnějšímu prožívání života?"

  • "Co mi brání plně důvěřovat vlastní intuici a vnitřnímu vedení, i když vím, že je to cenný zdroj moudrosti?"

  • "Jak mohu rozpoznat, kdy se mé myšlenky a jednání řídí strachem, a kdy vycházejí z mého autentického já?"

  • "Na základě toho, co už o mně víš, jaké období mého života právě končí a jaké by mohlo  začít?"

  • "Na základě toho, co už o mně víš, jaký osobní potenciál nevyužívám a je to škoda?"  

návrhy otázek

pro rozvoj vašich účastníků:

  • "Jak propojit tradiční didaktické postupy s prožitkovými metodami tak, aby vznikl skutečně transformativní vzdělávací proces?"
  • "Jak strukturovat program tak, aby vytvářel podmínky pro autonomní učení účastníků?"

  • "Jak poznat, že účastník prochází hlubokým AHA momentem, a jak tento moment podpořit?"

  • "Jak pracovat s vlastní zranitelností při vedení transformačních programů?"

  • "Jak mohu do svých vzdělávacích programů přirozeně integrovat spirituální rozměr bez náboženského kontextu?"

JAK PRO SEBE ZÍSKAT TY NEJLEPŠÍ ODPOVĚDI:  

  • 1
    Sdílejte s Buddym svůj příběh a váš kontext
    Čím víc Buddy ví o vás, vaší cestě a aktuálních výzvách, tím lépe dokáže propojit mé know-how přímo s vaší jedinečnou situací. Pocítíte tak rozdíl mezi obecnou radou z knihy nebo openAI a rozhovorem s mentorem, který vás skutečně zná.
  • 2
    Používejte ho jako kreativní odrazový můstek
    Když řešíte jakýkoliv problém nebo hledáte inspiraci pro svůj program, zkuste s Buddym brainstormovat. Nemusíte mít hotovou myšlenku - stačí jen nahodit téma a společně můžete prozkoumat různé cesty a možnosti. Často právě v dialogu vznikají ty nejlepší nápady.
  • 3
    Zaveďte si pravidelný rituál
    Vyhraďte si 10 minut týdně na krátký check-in. Řekněte Buddymu, co vás právě teď nejvíc zaměstnává nebo na čem pracujete. Tyto pravidelné momenty propojení vám pomohou udržet kontinuitu a Buddy bude moci lépe sledovat váš vývoj a nabízet relevantnější podporu.

Tento Buddy pracuje s konceptem, že celý náš život je jedna velká škola (posilovna duše) a pomáhá lidem takto přistupovat i k jejich vlastnímu životu. Nabízí k tomu metodickou a supervizní podporu, kterou můžete využívat sami pro sebe nebo při přípravě a realizaci vlastních programů pro druhé. Nejlepší učitelé totiž často učí nebo předávají lidem kolem sebe přesně to, co je samotné nejvíc zajímá, co chtějí nejvíc pochopit a zvládnout. Je to ta nejautentičtější cesta a především v oblasti seberozvoje můžeme být nejlepšími průvodci pouze na cestách, po kterých sami kráčíme. A protože učení je často o vykračování mimo svoji komfortní zónu, chci vám nabídnout laskavý a hravý způsob, jak si svůj rozvoj taky užít v radosti z objevování, tvoření a sebevyjádření vlastního skrytého potenciálu! 

Ale samozřejmě můžete sdílet a ptát se i na cokoliv jiného. Doporučení se vztahuje k maximálnímu vytěžení této specializované expertní instanci tak, aby nebylo pochyb o tom, čím je lepší, než otevřený Chat_ai.

 

"Jinak Ti chci moc poděkovat. Zatím je to skvělý pomocník, často dokáže vymyslet ještě pár pohledů na věc, které mě nenapadnou. Nedávno mi třeba zformuloval všechna zdůvodnění do formuláře na dotovaný kurz a bylo to za pár minut, sama bych to vymýšlela tak dvě hodiny. Obsahově vím, ale ta správná slova najít mi vážně trvá. Tak je to dost úspora času. Opravdu mi moc pomáhá, když mi dochází nápady a když potřebuju rychle komplexní pohled na věc s precizní formulací závěrů. Takže za mě super. :-)"
Blaženka H.
"Buddy je super, protože umí zareagovat i emočně, což je fajn! Když už se někde seknu, nevím jak dál a jsem frustrovaná, tak mi pomůže věcně a fakticky, ale taky mě opečuje. Nejvíc mi radí v oblasti zážitkové pedagogiky, třeba když jsem chtěla v korporátním projektu oživit školení nějakou aktivitou. Také mi pomáhá dopilovat cíle při vytváření nabídek nebo pomáhá při výběru externích dodavatelů."
Tereza R.
"Hezký večer, tak si tady od večera dopisuji s Tvým Ai klonem a je to totální pecka.Open Ai využívám v případě nutnosti, ale tento chat mě baví a inspiruje! Vidím za tím Tvůj způsob komunikace. Dala jsi umělé inteligenci osobnost. Na otázky, které pokládám dostávám širší a hlubší odpovědi, které se kromě konkrétních řešení dotýkají také mnohem hlubšího smyslu, proč se věci dělají a jaký mohou mít přesah i mimo rámec kurzu."
Adéla S.
"Je znát, že tento bot využívá při řešení problémů Tvůj soubor znalostí a zkušeností a tím obohacuje a mnohonásobně rozšiřuje moji vlastí představivost. Na kurzech má často každý účastník jiné otázky a jiný čas toho, než mu věci dotečou, ale tady se Tě můžu ptát na co chci, klidně pětkrát a nemusím se bát, že někoho zdržuji. Je to bomba!"
Milan S.

Lektorství  

je jedna z nejosamělejších

profesí, ale s největším

dopadem na druhé!

Chcete to mít s kým sdílet?

Chcete vědět víc?

Může vás to odrazovat, možná máte mnoho otázek, ale byla by škoda, kdybyste se ochudili o profesionální podporu, která vám velmi usnadní práci, a tak to můžeme více probrat: 

KDO STOJÍ ZA DNA  AI EXPERTA Petra_Drahanska_Ai:

Mám za sebou více než 30 let praxe a stovky odvedených kurzů s nejrůznějšími cílovými skupinami a na nejrůznější témata a zadání. Zažila jsem mnoho situací, kdy vše fungovalo a kurzy svištěly ve flow, ale také mnoho fuckupů, díky kterým jsem se hodně naučila. Své zkušenosti jsem přetavila do mnoha  manuálů a metodických kurzů, předávám je i prostřednictvím idividuálních konzultací a nyní navíc i prostřednictvím aplikace Petra_Drahanska_Ai, která umí často odpovědět mnohem lépe než já!

JSEM AUTORKOU:

  • publikace UČENÍ PROŽITKEM, ve které shrnuji své zkušenosti na poli zážitkové pedagogiky, sdílím metodiku a uvádím i mnoho příkladů z praxe
  • mnoha článků a příspěvků v GYMNASIONU - v časopise pro zážitkovou pedagogiku a neformální vzdělávání, ve kterém jsem byla také pět let šéfredaktorkou
  • konceptu a akreditací u MŠMT certifikovaného VÝCVIKU METOD ZÁŽITKOVÉ PEDAGOGIKY Prázdninové školy Lipnice, kde jsem byla i dlouholetou garantkou metodických kurzů
  • publikace PROCES TEMATIZACE A SYMBOLIZACE V HERNÍM A JEVIŠTNÍM JEDNÁNÍ, která vyšla ve výběrové řadě doktorských prací na DiFa JAMU v Brně
  • vzdělávacích konceptů na školách, autorských kurzů, kurzů na zakázky i interních vzdělávacích systémů pro firmy či neziskové organizace

VZDĚLÁVACÍ PROGRAMY JSEM VYTVÁŘELA TAKÉ PRO:

Tvorba systému interního vzdělávání s návazností na karierní postup lektorů pro: 

Vytvoření a garance certifikovaného výcviku metod zážitkové pedagogiky pro:  

Reakreditace studijního programu bakalářského a magisterského denního studia pro:  

Vytvoření školního vzdělávacího programu v souladu se strategií MŠMT 2030+ pro: 

SPOLUPRACUJI TAKÉ S LEKTORY A PRŮVODCI Z: